Måndag...

vaknade 12.30 och gick ur sängen vid 13. Hela dagen har jag varit jättetrött.. Suck..

Och igår när jag kom så hade bitchen misshandlat fegisen så pass mycket så jag fick lov att göra slut på hennes plågor.. så jag har bytt namn på henne nu till satmaran..
Dom bråkade ju inte så mycket så mycket men det räckte väl med det lilla... Som straff så får hon väl åka med till mora någon gång och vara lite ögongodis till några katter...
R.I.P min lilla fegis..


Har nyss tänt ett ljus för stackars lilla Engla som blivit mördad. Vilket jävla svin han är. Som min syster srev Att nu ska vi skattebetalare betala hans rättegångar och vård , Nej ett nackskott vore mycket billigare..
Nej nu ska jag gå och kolla på lite tv och njuta av min ledighet. sen efter onsdag så har jag bara 4dagar kvar att arbeta.. Sen måste jag söka nytt..
Baha..

Jonas är ju sånt trevligt sällskap... sitter bara å gör massa tråkiga saker..
Men jag älskar ju han iaf. Han är min söta dröm prins..

Sov så gott..


image10

Stygga har smakat på något gott... Hon är ju bara för söt.. Ska aldrig göra mig av med henne igen..
Pelle (blacken) har blivit en riktig bus pojke och vill bara reta henne.. Men han är ju snäll annars..

Kommentarer
Postat av: Marina

Den där satmaran vet jag ej om jag törs ha här...hon kanske käkar upp mina katter! ;-D

2008-04-16 @ 22:33:04
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0