Lördag kväll..

har jobbat idag.
Varit en väldigt minnesvärd dag vill jag då lova.
Det man verkligen kommer ihåg var att det var stön och knarr på handikapps toan på BRFn. gick på avsyning tog mig väl säkert 5-10 min kommer tillbaka och det är lika dant.. Nyfiken som jag är så stod jag och väntade på att dom skulle bli klara så jag kunde städa toaletten. först kom tjejen ut högröd i ansiktet medans killen stängde dörren och väntade en liten stund.  han kom ut lika så..
Kan dom jävlarna ha knullat tro?
De tror jag.

Och söta rara Anders var nog både lite full och bakis i dag när han kom till jobbet..
Tyckte så synd om stackarn...
Men han höll iaf ut till klockan var 16.30. Det hadde då inte jag pallat. haha
Hmm nä... (.................... ..........    ........................) =)
Jaja jag blev själv på jouren ikväll. Martin skulle på middag hos sin granne.
Och i morgon så vill Camilla vara ledig så jag tog på mig jouren då åxå. Jag får ju vara ledig måndag till onsdag.
Snart slut på säsongen åxå..
Nu ska jag njuta av en öl sen blir det duchen en snabbis och sedan nattis. Jonas kommer nog hem i natt någon gång tror jag..

Puss på min sötis !


Godnatt       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0