Lite kul då som jag snott från Marilene !

Tio första:

Bil: Min Citroen
Kärlek: Snutten Jonas
Husdjur:Hunden Selma och katten Hampus 2 hästar och massa kor
Semester: Det var nog när man var liten det
Jobb: Städar i Sälen.
Köpta skiva: Kommer inte ihåg
Riktiga kärlek: HEMLIG
Piercing: 7 hål i ena örat.
Tatuering: Ingen än
Konsert: Larz Kristerz

Nio sista:

Alkoholdrycken: Norrlands Guld
Bilfärd:Nyss hemkommen från Sälen
Filmen du såg: Kommer inte ihåg
Ringda telefonsamtal: Lunkan
Bubbelbadet: Länge sen... Mycket länge sen.
Spelade cd: Padd Rock nr 1.
Kyss: Jonas
Gången du grät: När jag blev arg..
Måltiden: Några smörgåsar

Åtta har du nånsin:


Dejtat en av dina bästa kompisar
: Ja såklart...
Blivit arresterad? Inte än..
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja självklart har man ju blivit det ett par gånger..
Varit på tv? Ja en gång !
Fått ditt hjärta krossat? Nja knappast det är väl jag som krossar deras..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Absolut
Haft ett one night stand? Flera stycken
Busringt till någon? Det var ett tag sen, Snart dax igen... Hehe

Sju favoritsaker:
Min mobil
Jonas
Datorn
Tvn
Fan vad
svårt att komma på
Dessa saker..


Sex saker du gjort idag:
Vaknat
Åkt till jobbet
synat av stugor
Städat stugor
Åkt hem
Dricker öl (sön)

Fem saker du har på dig:
Min MORA Mössa
En Diesel t-shirt (rosa)
Ett par Adidas byxor
Ett par skitiga strumpor 
Min telefon !

Fyra personer som du vill ska göra samma dagboksinlägg: 
Nej jag vet inte..

Tre saker du hatar:
Myror
Fattigdom
Leksand stars


Två saker att göra innan du dör:
Föda barn
Kanske resa.

En sak du ångrar: 
Det är för mycket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0